Scatmans World

Scatman bablet i vei -samme gjør jei

Tuesday, April 11, 2006

India Calling

Jeg overlevde flyturen til India, tross litt turbulens over Irak. Selv om jeg er fryktelig redd for aa fly, gikk turen relatikt OK. I hvertfall sammenlignet med tidligere flyturer. Jeg tror jo alltid at jeg skal doe naar jeg er ute og flyr. En gang var jeg saa nervoes at jeg kastet opp paa flyet (men kanskje det ogsaa hadde en sammenheng med sangria-inntak kvelden foer..), og i mai da jeg skulle til Paris ble jeg saa nervoes paa flyet at jeg glemte baade pass, visakortet, flybilletten hjem, hotellreservasjon og penger paa flyet til Paris. I tillegg fikk jeg frastjaalet en del klaer da jeg ankom. Med andre ord en daarlig start. Denne gangen gikk flyturen heldigvis greit, og jeg har enda ikke tullet bort flybilletten hjem, passet eller visakortet. Naa skal jeg ikke fly paa over en uke, men bare ri paa hellige kyr, spise middag med tigrene og danse med apene. Namaste!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home