Scatmans World

Scatman bablet i vei -samme gjør jei

Friday, March 17, 2006

Dåpsgaver for dummies

Jeg er for tiden omringet av masse gravide venninner som er etablert med mann, stasjonsvogn og hus. Med graviditet kommer babyer og med babyer betyr det at det snart er dåp. Og med dåpen kommer gaver. Jeg synes det er ganske lett å tenke på jente-gaver, kanskje ettersom jeg er jente selv, eventuelt at det er morsomt å handle masse rosa jenteting.. Men, problemet er at Turid skal få en MANNE-BABY, og jeg aner ikke hva man kjøper til sånne babyer. Bortsett fra sølvskjeer, men det er det uansett ingen som vil ha. Det eneste jeg vet er at jeg IKke skal kjøpe denne crazy leken jeg kom over på nett:

"Kaba Kick is Russian Roulette for kids. The player points the gun at his or her own head and pulls the trigger. Instead of bullets, a pair of feet kick out from the barrel (which is shaped like a pink hippo). If the gun doesn't fire, the player earns points." (gadgets.engadget.com)

4 Comments:

At 6:00 PM, Blogger FH said...

Yoyo.
T en gutt kan du kjøp supportermedlemskap t en fotballklubb, sesongkort på lerkendal, et instrument, et stereoanlegg, fotballtrøye, sko, album, sett en sum penga på en konto/BSU.. ?
Jentegaven fikse du selv, hvertfall :D

 
At 6:09 PM, Blogger Kirstiie said...

hehee- sesongkort på Lerkendal for en 0-åring! Det er nesten like ubrukelig som den japanske lekepistolen:) Men det skal vel tidlig krøkes.Takk for tips!:)

 
At 5:03 AM, Anonymous Anonymous said...

http://www.flickr.com/photos/upyerbum/103215335/in/set-1454839/

 
At 5:04 AM, Anonymous Anonymous said...

http://www.flickr.com/photos/upyerbum/103215335/
in/set-1454839/

 

Post a Comment

<< Home