Scatmans World

Scatman bablet i vei -samme gjør jei

Wednesday, April 05, 2006

Bursdager på villspor


I dag spiste jeg pizza med ei som hadde bursdag, men dette var jeg selvfølgelig uvitende om, så det ble ingen gratulasjoner fra meg. Føler meg likevel tilgitt, ettersom jeg egentlig ikke kjenner henne. Dette er uansett noe jeg opplever nesten hvert år, spesielt på Stian sin bursdag (Ja, Stian har bursdag i dag!), men i år tror jeg det var første gangen jeg husket det. (Klokken var 22 vel og merke, før jeg kom på at han hadde bursdag).

Blabla,
Her er en bursdagskalender for april, måneden hvor alle har bursdag.

5. Stian
16. Strid
19. Kristian
25. Meg (haha)

AFR-folk:
11. Maren
12. Nicklas
Og jeg vet at Arinbjørn og Janne har rundt der, men jeg husker selvfølgelig ikke eksakt dato.

Flere?

3 Comments:

At 7:14 AM, Anonymous Anonymous said...

Ble faktisk imponert, selv om gratulasjonen kom sent. Og du var en av de første av "nesset-gjengen" :) Bortsett fra Marit, selvfølgelig, som alltid har hatt kontroll.

Love, skrulle-tøsa di

 
At 9:30 AM, Blogger Kirstiie said...

Dette er starten på en ny tradisjon. Husk-bursdagen-til-Stian-tradisjonen.

 
At 3:56 AM, Anonymous Anonymous said...

Jeg har bursdag 12 :P

Close!

God tur!

Maren ;)

 

Post a Comment

<< Home