Scatmans World

Scatman bablet i vei -samme gjør jei

Friday, March 17, 2006

You are, you are... Tired












Klokka er 03.55 natt til lørdag og Mari er sikkert full (eller stiv som danskene sier), mens resten av venninnene mine ruger på unger. Jeg, derimot, har sett hundreogørten episoder av Extreme Makeover Home Edition, faaan-tastisk: "Move that bus!": ah, gotta love that Ty.

Uansett, jeg greier ikke å sove! Jeg greier nesten aldri å sove fordi jeg er så redd for innbruddstyver og mordere, men nå er familien hjemme, så hvis en innbruddstyv/morder/voldtektsmann/kjønstad mot formodning skulle komme, er jeg vaffall ikke alene.. Har laga en sovesang-liste som skal hjelpe meg å sove.

I natt ser den slik ut:

1. Sufjan Stevens - John Wayne Gacy Jr (Alt på Illinois-plata er topp)
2. Neil Young - Harvest Moon
3. Dolly Parton - I Will Always Love You
4. Marit Larsen - Under the Surface (kjempesøt sang fra den nye plata)
5. Bruce Springsteen - Ghost of Tom Joad
6. Iron&Wine - Jezebel (Jeg vil på Rockefeller-konserten!)
7. Fleetwood Mac - Dreams
8. Bob Dylan - One more Cup of Coffee
9. Smashing Pumpkins - Disarm (min yndlingslåt i alle år)
10. Love - Andmoreagain (Forever Changes-plata namnam)
11. Imogen Heap - Hide and Seek
12. Eva Cassidy - Songbird
13. Bright Eyes - We Are Nowhere And It's Now

1 Comments:

At 5:51 PM, Blogger R said...

not too bad !!
nice post..
ciao bella

 

Post a Comment

<< Home