Scatmans World

Scatman bablet i vei -samme gjør jei

Monday, May 15, 2006

Pissing the night away..


Jeg skal egentlig leser medievitenskap nå, men det er mye morsommere å høre på musikk og tegne damer med fint hår! Alt er jo egentlig morsommere enn å lese under press. Alle jeg kjenner skal på masse fine konserter, mens jeg må lese og er blakk som en kirkerotte… Jeg får nøye meg med kveldens sovesanger:





1 Nina Kinert - In my Clutch (søt svenskejente)
2 The Decemberists – Eli, The Barrowboy
3 Elton John - Tiny Dancer
4 Josh Rouse - Quiet Town
5 Lorna Vailings – Taste (København og The Skulls)
6 Ron Sexsmith - Gold in Them Hills
7 Bob Dylan – Sara (AFR)
8 Bright Eyes & Emmylou Harris – Landlocked Blues
9 Smashing Pumpkins – To Sheila
10 Gustavo Santaolalla – Wings (Brokeback Mountain)
11 Eric Clapton – Layla (acoustic)
12 Stereophonics – Maybe Tomorrow
13 Garth Brooks – You move me (yndlingssangen min på ungdomskolen:)

2 Comments:

At 3:48 AM, Blogger Kirstiie said...

helt enig! :)

 
At 8:30 AM, Blogger Kirstiie said...

i at Nina Kinert ruler vel og merke :)

 

Post a Comment

<< Home